KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA دو ادعا علیه محسن قهرمانی

دو ادعا علیه محسن قهرمانی

محسن قهرمانی - دو ادعا علیه محسن قهرمانی
 
حجت‌الاسلام علیپور درباره آخرین وضعیت حکم محسن قهرمانی گفت: ما پرونده را تمام کرده‌ایم و به کمیته انضباطی فرستاده‌ایم اما این که چرا این حکم صادر نمی‌شود، دلیلش را من نمی‌دانم و البته در نظر داشته باشید که شاید دلیل اصلی آن بحث آبرو و حیثیت افراد است
 به عبارت بهتر، حساس بودن مسئله باعث شده تا کمیته انضباطی بررسی‌های بیشتری انجام دهد. آن‌ها از ما خواسته‌اند تا مطلعین، متهمان و شاکیان را بار دیگر فرا بخوانیم و آخرین صحبت‌هایشان را برای کامل‌تر شدن و دفاعیات افراد مرتبط بشنویم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه بالاخره چه کسی در این میان درست می‌گوید و چه کسی تخلف کرده است، اظهار کرد: نه من و نه هیچ کس دیگری در جایگاهی نیستیم که در این باره صحبت کنیم. این مسئله را 5 حقوقدانی که باید حکم را صادر کنند، پاسخ دهند چرا که هم سواد و هم تخصص لازم را دارند.

علیپور گفت: در بحث محسن قهرمانی دو ادعایی که علیه او مطرح شده بود،‌ قابل بررسی بود که ما هم کارمان را انجام دادیم و با تحقیقاتی که انجام شد، پرونده‌ای تشکیل شد و به کمیته انضباطی رفت اما اینکه عده‌ای می‌خواهند بگویند فدراسیون و یا کمیته انضباطی به دنبال مشمول مرور زمان کردن این پرونده هستند، اشتباه است. به هیچ وجه به دنبال ماست‌مالی کردن مسئله محسن قهرمانی و بحث‌های پیرامونش نیستیم.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌یی فوتبال در پایان افزود: وقتی که کمیته انضباطی حکم داد، می‌توانیم از گناهکار بودن یا نبودن افراد یا صحیح و غلط بودن حکم صحبت کنیم. به همین دلیل اگر الان بگوییم فلانی تخلفی انجام داده، غیرقانونی و نادرست است چرا که حکم بر عهده 5 قاضی است که به آن‌ها اشاره کردم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: محسن قهرمانی, آخرین اخبار از محسن قهرمانی, دو ادعا علیه محسن قهرمانی, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )